Kringle Candle - Lily Of The Valley (wosk)

 Jeśli chodzi o kwiatki to wiosna kojarzy mi się głównie z tulipanami, fiołkami oraz konwaliami. Uwielbiam ich zapach dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok wosku Kringle Candle - Lily Of The Valley o zapachu właśnie konwalii. Przypomnę tylko, że produkty tej marki dostaniecie również w sklepie Goodies.pl w cenie 12 zł.


 Od producenta:

 Wosk (Breakable Wax Potpourri) marki Kringle Candle o zapachu konwalii. (opis ze strony goodies.pl)


 Po roztopieniu tego wosku w pokoju czuję się jak w ogródku w którym rosną konwalie. Pachnie bardzo realistycznie, prawie jak prawdziwe kwiatki. Jak zapytałam mamę co czuje to nie miała większych problemów z odgadnięciem. Spokojnie nabierzecie swoich domowników i gości, że gdzieś stoi wazonik z żywym bukietem :)


 Przy woskach Kringle wystarcza mi zazwyczaj połowa kosteczki aby zapach rozszedł się po pokoju, tak jest i tym razem. Jest bardzo dobrze wyczuwalny ale jednocześnie nie jest męczący. Czuć go spokojnie przez kilka godzin palenia.


 Podsumowanie: Jeśli lubicie zapach konwalii to zdecydowanie mogę Wam polecić wosk Kringle Candle. Jest bardzo dobrze odwzorowany i ładnie wypełnia pomieszczenie.

 Znacie ten zapach? Jakie aromaty królują u Was wiosną?

4 komentarze:

  1. O mamo jak pachnie realistycznie to chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od zapachu konwalii boli nie głowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Konwalie i ich zapach bardzo lubię. Mam świecę konwaliową ale z Yankee Candle, tą z Kringle wąchałam na sucho i też mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten zapach! Kiedyś pytałam o niego na grupie, ktoś polecił Kringla i tak się w nim kocham :)

    OdpowiedzUsuń